wtorek, 14 sierpnia 2012

Mydło Protex Ultra - recenzja

Hej, dzisiaj opiszę Wam co myślę o antybakteryjnym mydle Protex Ultra. Opakowanie mi się zniszczyło więc zdjęcie jest z Googli. Kupiłam je w sklepie spożywczym, bo naczytałam się wiele dobrego na jego temat i postanowiłam je wypróbować. Używam go codziennie wieczorem do mycia twarzy.



Widzę wyraźne efekty, na mojej twarzy nie ma pryszczy i cera jest gładka. Kiedy mi się skończy na pewno  znowu sobie kupię :) Ogółem:
Plusy:
+ usuwa niedoskonałości
+wygładza cerę
+jest dostępne w większości sklepach
+ma niską cenę (około 3zł)
Minusy:
-niezbyt ładnie pachnie
-wysusza cerę
-po użyciu trzeba zastosować krem (ponieważ minus wcześniejszy)

Uważam, że opłaca się je kupić za tak niską cenę, przy takiej skuteczności. Jestem zadowolona i serdecznie polecam :)

4 komentarze:

  1. Chyba wypróbuję xD
    Obserwuję blog i liczę na rewanż : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cool I never heared about it before... have to buy it on my next trip to poland (next week :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, może wypróbuję.
    Jak chcesz zobaczyć jak odpowiedziałam na twoje pytania zapraszam.
    olacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je już od baaardzo dawna i jest świetne ;) Niektórzy próbują wielu żeli itp. a tu wystarczy się tylko myć xD

    OdpowiedzUsuń